Od 12 lat Rzeczpospolita publikuje ranking wartości polskich marek.  Prestiż,  zaufanie i jakość, tworzące pojęcie „dobrej marki”, to kryteria, którymi kierują się twórcy rankingu najcenniejszych polskich brandów. Corocznie obserwowany jest wzrost mocy i wartości rodzimych marek. W bieżącym roku dynamika tego wzrostu prezentuje się wyjątkowo dobrze, biorąc pod uwagę ostatnie lata i wynosi 6.7%.

Wartość wszystkich polskich brandów to kilkanaście miliardów dolarów. Ranking powstał w wyniku badań konsumenckich, w oparciu o które zostały wyłonione najmocniejsze polskie marki w 12 kategoriach.

W opublikowanym rankingu firma Gerda została sklasyfikowana aż w pięciu kategoriach, w każdej lokując się na wysokich pozycjach.

w kategorii :

  • ranking marek według wartości – miejsce 264, wartość rynkowa marki: 24,7 mln zł;
  • ranking mocy marek – 16 miejsce
  • postrzegana jakość – 13 miejsce
  • lojalność klientów – 40 miejsce
  • prestiż –  6 miejsce

GERDA (PRESS BOX)