W dniach 15–18 kwietnia Grupa Paradyż po raz kolejny zaprezentowała swoją szeroką ofertę produktową na 20. targach MosBuild w Moskwie. To największa i najważniejsza impreza targowa branży budowlanej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Efektownie i modnie
Targi MosBuild po dwóch dekadach mają silną pozycję na rynku wystawienniczym. To tutaj najważniejsze firmy z branży budowlanej, w tym producenci płytek ceramicznych, prezentują swoje najnowsze produkty i usługi oraz pozyskują nowych kontrahentów. Stoisko Grupy Paradyż, o powierzchni 72 m², zaprojektowane zostało jak zwykle z rozmachem i w eleganckim stylu. W aranżacji dominowały kolory bieli, złota i czerwieni oraz efektowne detale, m.in. kryształowe żyrandole.

W szykownych ramach i szafach pokazowych firma przedstawiła ponad 30 kompletnych kolekcji, w tym wiele nowości. Wśród nich znalazły się  propozycje w formacie 20 x 60 cm – Niki / Nikita, Biorsa / Purio oraz 30 x 60 cm – Inspirations / Inspirio, Coraline / Coral, Reflection / Reflex oraz Bellicita / Purio. W kolekcjach zastosowano m.in. popularne na rynku wschodnim dekoracje z motywami kwiatowymi.  Co więcej, w Moskwie zostały zaprezentowane propozycje z marki premium – My Way Paradyż Group, m.in. płytki inspirowane kamieniem – kolekcje Daino Reale by My Way, Eramosa by My Way – oraz Cement by My Way. Ponadto swoją premierę na targach miały płytki Wood by My Way, odzwierciedlające grafikę i strukturę naturalnego drewna, o wymiarach 14,8 x 119,8 cm oraz 19,8 x 119,8 cm. 

Cyfrowe obrazy na szkle
Ściany stoiska Grupy Paradyż zdobiły m.in. efektowne obrazy o intensywnie nasyconych kolorach, z nadrukami wykonanymi w technice cyfrowej. Podobne, dowolne elementy wykonane ze szkła może zaprojektować i zamówić każdy Klient, który złoży indywidualne zamówienie w Grupie Paradyż. Firma zaprezentowała ponadto, dostępne już w sprzedaży, uniwersalne dekoracje szklane do kuchni i łazienki, m.in. w formatach 20 x 20 cm z motywami kwiatowymi i 25 x 75 cm – Murano by My Way. 

Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .

 



Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda „Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)