KRISPOL, wiodący producent kompletu stolarki dla domu oraz rozwiązań dla przemysłu, znalazł się w gronie 900 wystawców największych na świecie targów branży bramowej oraz rolet i osłon przeciwsłonecznych. Impreza wystawiennicza odbywa się co trzy lata i przyciąga swoim rozmachem blisko 60 tysięcy gości ze 122 krajów.

Podczas pięciu dni targowych prezentowane są ważne innowacje technologiczne oraz przełomowe produkty wdrażane przez wiodących producentów w branży. W tegorocznej edycji KRISPOL przygotował stoisko o powierzchni 150 m2, na którym zaprezentował nowości dla domu i przemysłu. Pierwszego dnia targów Ambasador marki KRISPOL Łukasz Piszczek zaskoczył gości targowych swoją obecnością.

KRISPOL zaproponował odwiedzającym nowości produktowe z linii HOME:

segmentową bramę garażową K2 RFS z ramą renowacyjną w nowej okleinie Beton 2. Zastosowanie ramy renowacyjnej pozwala na montaż bramy w nietypowych warunkach zabudowy, gdy garaż inwestora nie ma ani nadproża, ani węgarków. Komfortowa obsługa bramy jest możliwa dzięki dedykowanej aplikacji KRISPOL EASY ACCESS lub klawiaturze kodowej.

segmentową bramę garażową K2 RFS E z prowadzeniem E na stalowych profilach renowacyjnych w kolorze bramy. Takie rozwiązanie pozwala zniwelować nierówności podłoża, a specjalne elementy montażowe umożliwiają boczny montaż w przypadku zbyt małych węgarków lub ich grubego ocieplenia. Bramą można sterować za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją KRISPOL EASY ACCESS lub klawiatury kodowej. Fotokomórki natynkowe dodatkowo zabezpieczają użytkowników bramy.

Gościom targowym zaproponowano także innowacyjne produkty z linii FIRM:

aluminiową, przeszkloną bramę K2 IPT z podwójną szybą i przekładkami termicznymi. To nowość w ofercie rozwiązań przemysłowych. Nowe profile charakteryzują się doskonałymi właściwościami termoizolacyjnymi, dzięki czemu współczynnik przenikalności cieplnej jest jeszcze niższy. Brama została wyposażona w napęd pracujący w trybie łagodnego startu i zatrzymania. Sterowanie bramą odbywa się za pomocą smartfona lub klawiatury kodowej STARCUS. Dzięki temu obsługa jest w pełni komfortowa. Kurtyna świetlna zamontowana wewnątrz prowadzenia oraz fotokomórki natynkowe z funkcją lampy sygnalizacyjnej doskonale zabezpieczają użytkowników,

stalową kratę sinusoidalną R2 SCP z napędem bocznym rurowym. Krata typu „cegiełka”, dzięki niewymagającym warunkom zabudowy oraz zasilaniu sieciowemu 230V, jest idealnym produktem znajdującym zastosowanie w przestrzeniach handlowych. Zapewnia wysoki poziom wentylacji pomieszczenia. Krata pracuje w trybie Deadman i jest obsługiwana za pomocą przełącznika kluczykowego.

Oprócz bram producent zaprezentował także systemy aluminiowe, m.in:

system MB60E z przegrodą termiczną dedykowany do wykonywania drzwi oraz zestawów okiennych z drzwiami. Aluminiowe konstrukcje cechują się dobrymi właściwościami użytkowymi i wysokimi parametrami technicznymi. System MB60E pozwala także zoptymalizować czas montażu drzwi, co przekłada się na dalsze oszczędności.

System pozwala na stosowanie okuć, zamków i zawiasów zgodnych z europejskimi standardami. Dzięki odpowiedniej konstrukcji profili można zastosować zamki i rygle nawierzchniowe, łatwe w montażu i wymianie. System oferuje również wiele wariantów progów oraz poprzeczek dolnych skrzydeł drzwi.
Zestawy szybowe i inne wypełnienia stosowane w systemie MB60E występują w grubości od 5 do 41 mm.

system aluminiowych drzwi SOLANO oparty na profilach o głębokości zabudowy 90 mm. Wypełnienie stanowią panele z blach aluminiowych, wypełnione niezwykle grubą warstwą izolatora w postaci pianki poliuretanowej. Guma dylatacyjna zastosowana w panelu nakładkowym oraz profile z przekładkami bimetalicznymi zapewniają kompensację naprężeń wywołanych np. nadmiernym nagrzaniem skrzydła drzwi przez słońce.

Panele są obustronnie nakładkowe, co pozwala uzyskać elegancką i jednolitą płaszczyznę z ościeżnicą. Dzięki dopracowanej w każdym detalu budowie drzwi osiągają współczynnik przenikania ciepła już od 0,8 W [m2K]. Drzwi wyposażone w nowoczesną kontrolę dostępu – klawiaturę kodową oraz otwieranie za pomocą smartfona. Całości dopełniają zawiasy ukryte niewidoczne z zewnątrz i wewnątrz.

Wszystkie propozycje były prezentowane wraz z bogatą ofertą akcesoriów oraz zabezpieczeń. KRISPOL pokazał także nowości wzornicze, o które wzbogaciła się oferta marki. Uwagę odwiedzających przyciągnęła brama garażowa oraz drzwi wejściowe w okleinie Beton. Ta odważna propozycja kolorystyczna, jest odpowiedzią marki na rosnącą popularność stylu industrialnego w architekturze domów jednorodzinnych.

W tegorocznej edycji zaprezentowaliśmy minimalistyczne i nowoczesne stoisko, które doskonale eksponowało walory użytkowe i wzornicze naszych produktów. Postanowiliśmy także zaskoczyć gości akcentem odwołującym się do piłki nożnej. Nie tylko dlatego, że Ambasador naszej marki jest piłkarzem, ale także z powodu zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej – opowiada Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu KRISPOL. – Jedno z pomieszczeń zaaranżowaliśmy na wzór stadionu, a funkcję bramki pełniła nasza krata rolowana. Pomysł bardzo spodobał się gościom, a także samemu Łukaszowi Piszczkowi, który był z nami pierwszego dnia targów.

Ambasador marki mimo bardzo napiętego grafika, przyleciał do Stuttgartu na kilka godzin i osobiście przetestował funkcjonalność oraz wytrzymałość eksponowanych produktów. Znalazł także czas na rozmowy i zdjęcia z fanami. Po tej krótkiej, ale intensywnej wizycie piłkarz wrócił do Dortmundu, gdzie na co dzień jest zawodnikiem w klubie Borussia Dortmund.


KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
press box