Miesięcznik „My Company Polska” po raz trzeci przeprowadził badanie pokazujące, po jakie marki najchętniej sięgają firmy. Jeśli chodzi o dostawców energii w tym segmencie, zdecydowanie wygrywa oferta PGE Obrót.

W badanu „Marka Godna Zaufania 2018” przeprowadzonym przez firmę Kantar Millward Brown wzięło udział prawie tysiąc przedsiębiorców, zarówno tych dużych, średnich jak i małych, którzy mieli spontanicznie odpowiedzieć, której marce w danej kategorii najbardziej ufają, podając przy tym tylko jedną nazwę.

Prawie jedna trzecia respondentów w kategorii „dostawca energii dla firm” wskazała markę PGE (32,9 proc.).

Bardzo nas cieszy każdy laur przyznawany bezpośrednio przez Klientów. Zaufanie to jeden z najcenniejszych atrybutów marki PGE. Wynika ze stabilności oraz wiarygodności czyli wartości opierających się na potencjale PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Wzmacniamy to konsekwentnie w kontaktach z naszymi Klientami, bazując na partnerskich relacjach. Tak rozumiane zaufanie łączone z partnerstwem, buduje naszą przewagę konkurencyjną – mówi Jan Mądrzak, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót, odpowiedzialny za pion sprzedaży i obsługi klienta.

Firmy, które wybierają ofertę PGE Obrót zwracają uwagę nie tylko na cenę, ale również na wysoki poziom wsparcia w zakresie obsługi posprzedażnej, a także na możliwość otrzymania zindywidualizowanej oferty, w zależności od swoich potrzeb.

Klienci doceniają łatwy kontakt z naszymi opiekunami handlowymi i sprawność w realizacji umów handlowych. Zaufanie, którym się cieszymy jest też dla nas najlepszą motywacją do konsekwentnego rozwoju i budowania rzeczywistości biznesowej, w której Klienci nie tylko chętnie korzystają z naszej oferty, ale także polecają nas na rynku – dodaje Wiceprezes Jan Mądrzak.


PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

PGE Obrót
press box