Nowa inwestycja Kronos Real Estate to ośmiokondygnacyjny biurowiec klasy A, zlokalizowany w biznesowej części Mokotowa, przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie. Wśród najemców znajduje się między innymi generalny wykonawca budynku – Warbud S.A. System identyfikacji wizualnej dla przedsiębiorstwa oraz całego budynku biurowo-usługowego opracowała i wykonała Grupa Advertis.
Oznakowanie powierzchni wspólnej jest ostatnią fazą aranżacji ogólnodostępnej przestrzeni obiektu, zaprojektowanego przez Estudio Lamela Polska. Nasza praca w Budynku obejmuje dwa projekty – oznakowanie przestrzeni biura firmy Warbud, gdzie przygotowaliśmy około dwustu tablic kierunkowych i informacyjnych oraz zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej w całym budynku – mówi Michał Żegnałek, manager projektu Grupy Advertis.
Wykonane ze stali i szkła detale podkreślają nowoczesne, surowe wnętrza nowej siedziby Warbud S.A. Czteroetapowa realizacja – od projektowania, przez prototypowanie z montażem, po produkcję i instalację finalnej wersji elementów komunikacji wizualnej, zakończona została w drugim tygodniu lutego 2015. Zarówno założenia projektowe, jak również ich realizacja, spełniły nasze oczekiwania. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz wysokiej jakości materiały, współgrają z aranżacją naszych pomieszczeń biurowych. O wyborze Grupy Advertis zdecydowała profesjonalnie przygotowana oferta oraz otwartość na pomysły i sugestie klienta – podsumowuje Agnieszka Wąsowska, Kierownik Działu Public Relations Warbud S.A. Dodatkowym zleceniem będzie wykonanie i montaż logotypu najemcy na fasadzie Budynku.
Grupa Advertis wdrożyła również system identyfikacji wizualnej w całym Budynku o łącznej powierzchni najmu ponad siedemnastu tysięcy osiemset metrów kwadratowych. Oznakowanie obejmuje przestrzeń ciągów komunikacyjnych z recepcją i parkingami włącznie. Informacje zostały umieszczone na tablicach i szyldach semaforowych. Do wykonania nośników wykorzystano lakierowane aluminium gięte do struktury sześcianu, natomiast liternictwo zostało wykonane z corianu. Nietypowa dla tego typu elementów forma bryły została uzyskana dzięki zastosowaniu autorskiej technologii Grupy Advertis.
Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej to aspekt, który obok lokalizacji, koncepcji architektonicznej i rozwiązań proekologicznych, świadczy o wysokim standardzie każdego obiektu biurowego. Połączenie atrakcyjnej, spójnej z estetyką Budynku formy z wartością informacyjną zdecydowanie przyczyniło się do komfortu użytkowania przestrzeni wspólnych, zarówno przez najemców, jak i gości. Grupę Advertis niewątpliwie wyróżnia dbałość o detal, wykorzystanie oryginalnych rozwiązań oraz umiejętność połączenia funkcjonalności z estetyką przestrzeni. Przy realizacji mogliśmy liczyć na pełne wsparcie od momentu kreacji, przez wybór materiałów, aż po profesjonalne wykonanie wszystkich elementów komunikacji wizualnej – podsumowuje Dorota Burkot, Menedżer ds. Komercjalizacji w Kronos Real Estate.
Prace nad projektem systemu identyfikacji wizualnej trwały od początku czwartego kwartału 2014 roku. Montaż około pięciuset elementów zakończył się w połowie lutego 2015 roku.
Advertis