Kompletna zmiana wystroju to wyzwanie, które znacznie wykracza poza same praktyczne prace związane z remontem – podstawową kwestią jest wybranie odpowiedniego pomysłu spośród wielu idei.

Nie jest to proste nawet w sytuacji, w której decyzję podejmuje jedna osoba, ponieważ pogodzenie nieraz całkowicie odmiennych wizji bliskich osób często stanowi przeszkodę nie do pokonania. Kiedy jesteśmy w kropce, warto zajrzeć do gotowych pomysłów na inspirujące wnętrza.

 
Inspiracje na wyciągnięcie ręki…wystarczy kliknąć!

 Producenci farb i materiałów dekoracyjnych wychodzą naprzeciw potrzebom klientów i wspólnie z ikonami światowego designu tworzą serie poradników i materiałów, które pomagają nam znaleźć inspiracje do pomalowania kuchni i łazienki.

 Sięgają przy tym daleko poza tradycyjne sposoby ich prezentacji – oprócz tworzenia katalogów z gotowymi aranżacjami oraz innowacyjnej aplikacji mobilnej specjalne miejsce w akcji promocyjnej zajmuje Dulux na YouTube. Znajdziemy tam nie tylko emitowane w telewizji reklamy, którym często nie dajemy rady się przyjrzeć w ciągu kilkunastu sekund, ale i szereg działów praktycznych – a także filmy poświęcone konkretnym pomysłom.

 
Praktyczne porady, czyli malowanie od podstaw

 W sekcji praktycznej znajdziemy przystępnie opisane porady dotyczące sposobów malowania – Dulux Kolorowe (R)ewolucje oraz Maluj z Duluxem.. Zobaczymy tam między innymi, jak prosty może stać się wybór koloru ścian, jak przygotować się do malowania, w jaki sposób pomalować ściany czy sufit.

 Ostatni z filmów pokaże, jak powinno się czyścić narzędzia po zakończeniu malowania oraz co zrobić z pozostałą farbą. Nawet, jeżeli podchodzimy do samodzielnej zmiany koloru ścian po raz pierwszy – po zastosowaniu się do instrukcji nie powinniśmy napotkać większych problemów.

 Jeżeli poszukujemy czegoś więcej niż instrukcji – warto zwrócić uwagę na serię Dulux Let’s Colour oraz inspirujące i kreatywne reklamy. Przedstawiono tam nietuzinkowe i oryginalne zestawienia barw, kompozycje kolorów pokazane w żywych wnętrzach. W przeciwieństwie do katalogów czy próbników widzimy kolory w naturalnym otoczeniu, z „żywą” rodziną. Widzimy je takimi, jakimi będziemy je widzieć na co dzień.

 Na osobną wzmiankę zasługują reklamy poświęcone serii Kolory Świata – bezpośrednio omawiające inspiracje, jakimi kierowali się twórcy poszczególnych linii kolorystycznych z oferty producenta farb.

 Oczywiście sama reklama i promocja to nie wszystko – główną siła Duluxa pozostają bowiem doskonałej jakości farby o intensywnych i odpornych na próbę czasu kolorach.

Art. zewnętrzny