Z początkiem marca pod hasłem „Sztuka ogrzewania” ruszyła kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie.
Celem działań jest promowanie kategorii grzejników łazienkowych. Kampania „Sztuka ogrzewania” inspiruje, prezentuje bogactwo oferty marki Purmo w tym segmencie produktowym oraz podkreśla bezkompromisową jakość grzejników.
Grupą docelową są zarówno klienci ostateczni, jak i odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kampanii „Sztuka ogrzewania” marka Purmo prezentuje wybrane z bogatej oferty modele grzejników łazienkowych w różnych stylach wnętrz, odpowiadających potrzebom różnorodnych użytkowników. Wielość modeli oferowanych przez markę i najwyższa jakość oraz estetyka produktów podnoszą aranżację łazienki do rangi sztuki.
Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz rozbudowaną kampanię internetową. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich oraz budowlanych zaplanowano zamieszczenie reklam prasowych. W dwóch sesjach: wiosennej oraz jesiennej w wybranych serwisach internetowych prezentowane będą targetowane bannery reklamowe. Kampanię wspierać będą działania z zakresu social media oraz PR. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.
– Grzejniki łazienkowe Purmo to wyjątkowa jakość i bogactwo różnorodnych rozwiązań, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Sztuka ogrzewania” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i wykorzystania możliwości, jakie oferuje rynek. Warto pamiętać, że grzejnik to nie tylko komfort cieplny, ale także ważny atrybut dekoracyjny, zwłaszcza w łazienkach, które z racji funkcjonalności nakładają pewne ograniczenia dla projektu przestrzeni.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.
Kampania potrwa do marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.
PURMO