Marka PARADYŻ zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 w kategorii „Artykuły budowlane i wykończeniowe”. Wyróżnienie to przyznawane jest polskim markom, które wypracowały najlepszy wizerunek i zyskały najwyższe uznanie w oczach konsumentów.
Tegoroczni laureaci wyłonieni zostali spośród ponad 2 000 marek, w oparciu o jedno z największych badań marketingowych w Polsce, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, na grupie 15 000 konsumentów.
Konkurs Superbrands odnosi się bezpośrednio do poziomu zaufania i postrzegania marki przez konsumentów oraz ekspertów. Tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 dla marki PARADYŻ stanowi jedyne w swoim rodzaju potwierdzenie siły jej wizerunku – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm, innowacyjność oraz zrozumienie potrzeb Klienta. Właśnie takie podejście pozwala nam utrzymywać pozycję jednego z liderów branży ceramicznej od wielu lat – podsumowuje.
Prestiżowe wyróżnienie Superbrands przyznawane jest od prawie 20 lat w 87 krajach świata. Tegoroczna, jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w Polsce, odbyła się 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)