We wrześniu zakończyła się kolejna, VI już edycja akcji „Lato z CREATON”. W ciągu pięciu miesięcy przedstawiciele firmy, która jako jedyna w segmencie pokryć dachowych prowadzi taką akcję w skali ogólnopolskiej, organizowali szkolenia, dzielili się wiedzą i doświadczeniem oraz zacieśniali relacje pomiędzy CREATON Polska a jego dystrybutorami i dekarzami.

Edukacja i nie tylko

Zapoczątkowana w maju akcja „Lato z CREATON” jak co roku cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedstawicieli branży. W trakcie szkoleń mogli oni poszerzyć swoją wiedzę z zakresu dekarstwa oraz poznać najnowsze rozwiązania dachowe marki. Ale to nie wszystko. Uczestnicy mieli również możliwość uzyskania wsparcia technicznego na miejscach budów. Taki bezpośredni kontakt fachowca z fachowcem jest niezwykle cenny – zauważa Jarosław Kostrzewa, trener Akademii CREATON. Widzieliśmy ogromne zaangażowanie ze strony biorących udział w szkoleniach i spotkaniach. Nie tylko zadawali pytania naszym ekspertom, ale też z uwagą wysłuchiwali ich porad związanych z kładzeniem dachu czy doborem odpowiednich produktów.  Uczestnicy otrzymali od nas także ich próbki, materiały marketingowe oraz przydatne gadżety – dodaje.

Inicjatywa Akademii tworzy również doskonałą przestrzeń do wymiany doświadczeń zawodowych, zacieśnia już istniejące więzi, buduje nowe. To ważne w każdej branży, ale myślę, że szczególnie w naszej, gdyż dekarstwo jest bardzo wymagającym i odpowiedzialnym zawodem. Od wiedzy, doświadczenia, wysokiej jakości produktów, ale też od dobrych relacji i sprawnej współpracy między dystrybutorami, dekarzami i producentami zależy efekt końcowy, czyli piękny, trwały i funkcjonalny dach – mówi Michał Kacprzak, kierownik Akademii CREATON.

Kilometry trasy i imponująca liczba spotkań

Trenerzy Akademii przy wsparciu doradców handlowo-technicznych podczas objazdu kraju korzystali z nowego, specjalnie przygotowanego dla nowej formuły spotkań busa. Został on wyposażony między innymi w ekran multimedialny oraz funkcjonalne rozwiązania pozwalające na wygodną ekspozycję prezentowanych produktów i rozwiązań dachowych – w tym interaktywny ekran. Pokonaliśmy ponad 30 tysięcy kilometrów. Odwiedziliśmy aż 17 regionów Polski, gościliśmy między innymi w województwach: pomorskim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim, wielkopolskim i dolnośląskim. Byliśmy na ponad 200 budowach i w punktach handlowych. Zorganizowaliśmy ponad 200 spotkań z dystrybutorami i ekipami dekarskimi – podsumowuje Jarosław Kostrzewa.

Podczas objazdu przedstawiciele firmy uczestniczyli również w wielu eventach branżowych, takich jak pikniki dekarskie, czy „drzwi otwarte” u dystrybutorów w całej Polsce.

 „Lato z CREATON” każdego roku dociera do szerokiego grona odbiorców w Polsce. Przez cały czas trwania akcji informacje o niej publikowane są w serwisie Facebook, dzięki czemu wszyscy zainteresowani mogą na bieżąco sprawdzać harmonogram spotkań.

CREATON Polska
press box