Zwyczaje i trendy stale się zmieniają, a podążanie za nimi jest nieodzowną cechą branży wyposażenia wnętrz. Istnieją jednak firmy, które zamiast wykorzystywać pomysły innych, kreują własne – niecodzienne i innowacyjne.

Powstałe na ich kanwie produkty stają się kultowe, a dowodem ich popularności jest zaró wno sprzedaż, liczona w setkach tysięcy sztuk, jak i częste naśladowanie przez konkurencję.

Przykładem tego zjawiska są projekty firmy Deante, która w tym roku świętuje dziesiąty jubileusz obecności na rynku dwóch udanych kolekcji baterii – Jaguar oraz Cubic. Obie serie na dobre wpisały się we wzorniczą mapę polskiego rynku armatury, a ich niesłabnąca popularność pokazuje, jak śmiałe projekty mogą wyprzedzać swoje czasy. Nic dziwnego, że nie wychodzą z pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedających się baterii.

Produkty z linii Jaguar były pierwszymi zaprojektowanymi specjalnie dla marki Deante. Ich dynamiczna forma nawiązuje do dzikiego kota, co oddaje energiczną naturę użytkownika. W tej serii znajduje się aż 15 różnych modeli, a w tym wzory tradycyjne, podtynkowe, sensorowe czy termostatyczne. Mnogość tych propozycji sprawia, że niezależnie od preferencji czy potrzeb klienta, zawsze udaje się znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Nic więc dziwnego, że przez ostatnie 10 lat sprzedano niemal 145 tysięcy sztuk tej baterii.

– Kolekcja Jaguar jest modelem niezwykle udanym. Nie tylko wzbogaca wnętrze eleganckimi liniami, ale jest także wyjątkowo wygodna w użytkowaniu – chwali produkt Mirek Tużnik, przedstawiciel Hurtowni Tres ze Szczecina, która od lat sprzedaje baterie Deante, a prywatnie także użytkownik Jaguara. – Wystarczy raz przetrzeć tę baterię, aby z powrotem przywrócić jej piękny wygląd. Jej kształt sprawia, że woda rzadko się na niej osadza, co znacznie skraca czas czyszczenia i poprawia żywotność baterii – dodaje.

Drugą kolekcją Deante, która od lat utrzymuje się na rynku, jest Cubic z wynikiem sprzedażowym przekraczającym 140 tysięcy sztuk. Jego ostra forma i proste kąty stały się hitem wśród miłośników wnętrz nowoczesnych i nieszablonowych. Jak podkreśla Mirek Tużnik, projekt Cubic był wybitnie trafiony: – Po jego wejściu na rynek rozpoczął się boom na baterie kubistyczne, a bezpośrednią inspirację modelem Deante dało się zauważyć w wielu produktach konkurencji.

Niesłabnący sukces, jakim przez ostatnie 10 lat cieszyły się kolekcje Deante, pokazuje, że Polacy mają odwagę, by coraz częściej sięgać po rozwiązania niestandardowe, które będą im służyły przez długi czas. Rosnące zamiłowanie do pięknego wzornictwa i wysokiej jakości cieszy i pozwala zakładać, że Jaguar i Cubic pozostaną na rynku co najmniej przez kolejną dekadę.


Deante to polska marka, która od ponad 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku. Szeroki wachlarz asortymentu obejmuje wyposażenie kuchenne, a w nim: baterie, zlewozmywaki granitowe, stalowe i ceramiczne oraz wyposażenie łazienkowe, zawierające zestawy i panele natryskowe, brodziki, kabiny, baterie oraz ceramikę. Firma dba o to, aby oferowane produkty wyróżniały się zarówno wysoką jakością, jak i ciekawym designem. Deante współpracuje z utytułowanymi projektantami i młodymi twórcami. Dzięki ich kreatywności powstają innowacyjne produkty nagradzane w licznych konkursach wzorniczych, takich np. jak: Top Design Award, PRODECO, Złote Ville.

Firma posiada nowoczesną fabrykę zlewozmywaków granitowych w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Rocznie ponad milion produktów Deante trafia do polskich mieszkań. Firma cieszy się opinią solidnego partnera biznesowego, co potwierdziły liczne tytuły: „Przedsiębiorstwo Fair Play”, „Gazele Biznesu” i „Solidny Partner”.

Deante www.deante.pl
więcej informacji z firmy Deante ( PRESS BOX)